.s.j.u.k. :(

Hej igen! Japp efter att mina kompisar sovit över så blev jag jätte förkyld eller sjuk på söndagen..
Typ jätte ont i halsen, feber, ont i huvudet och bara almänt hängig. :/
Sen nu så har jag börjat fått ont i öronen på köpet! Varför kan jag inte bara ha en vanlig förkyldning?
Så att jag iaf kan gå i skolan, så att jag slipper komma så långt bak. Måste nog ringa till någon snäll kompis som kan komma hem med några böcker från skolan så att jag kan jobba hemma. Kanske jag är hemma hela veckan. Fast på fredag är hela skolan lediga, så nästan hela veckan. Men det är ju bara tisdag, så jag kan ju bli bättre ;)
Bilden:
Här har jag tillbringat större delen av dagen *SUCK*...
Fast ganska najsigt, har legat och kollat på film och ätit kakor haha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0