Ny blogg / Onödig cykel tur :S

Tjueee nya bloggen! Jag har äntligen börjat fatta hur man gör! Men jag tycker fortfarande blogspot är lättare -.-
Igår var jag med Emma J! Vi gjorde först en sak...... Hemlis! Och sen så sa Emma J : Kan vi inte cykla ner på stan? Och ja sa : Ja! Och sen sprang jag och ringde en massa samtal till min mamma och frågade om jag kunde få låna pengar av henne. Men det slutade men att jag fick låna av min stora syrra som var på stan ;) Också cyklade vi ner till stan. Och när vi kom dit och jag hade lånat pengar av min stora syrra, så kollade vi på himlen. Och konstaterade att det nog skulle börja regna när som helst! Så jag lämnade tillbaka pengarna till min stora syrra så började vi cykla hem.. Fast vi hann inte så långt fören det började spö regna! Så när vi kom hem så var vi piss blöta. Fast jag sprang ut en gång till i regnet hehe -.- Sen när Emma J åkt hem så gick jag ut och fota när det nästan hade slutat regna ;) Och bilderna lägger jag såklart ut på bloggen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0