♥PhOtO♥

Hola! Idag så fick vi reda på hur matte provet gick. Alla prov jag gjort hittills på min nya skola har gått jätte dåligt, men det här var nog REKORD dåligt.. hehehe......... Uffa............
Sen så har vi haft spanska idag ;) Det är ganska kul.. Vi hade glosförhör det är nog det enda jag får alla rätt på ;)
Och bara för att jag skrev så nu, så får jag en massa fel. HAHA!
Idag så slutade vi iaf tidigt ;D Så efter skolan så cyklade jag hem och typ tittade på (Det okända) BUUUU!!!!
Alltså inte BUUU! Som i dåligt. Utan BUUUUU! Som i läskigt. :)
Sen så fota jag! :D WIHO!






Kommentarer
Postat av: Kakan :'3

Vi måste ses på lovet, Sarah! Men jag tror inte att du hade så dåligt resultat på provet, du ljuger bara -.-

2011-10-25 @ 21:19:18
URL: http://buttercuplover.blogg.se/
Postat av: Rikke Reinholtsen

Nydelige bilder! Ha en fin dag:)

2011-10-26 @ 12:40:34
URL: http://rikkeeesaandvik.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0